tirsdag 1. mars 2011

Vinterferie - og masse strikking!

 

Jeg har hatt en ukes vinterferie på Golsfjellet. Deilig, avslappende hytteferie med masse skigåing, VM og innekos. Og selvfølgelig masse strikking. Hadde med meg en stor pose full av garn for å være heeelt sikker på ikke å gå tom - for det ville vært krise! ;) Jeg fikk ferdigstilt noen prosjekter og begynt på noen nye, men enda så mye garn som jeg hadde med meg klarte jeg å gå tom for enkelte garntyper og farger før prosjektene var ferdigstilte...Så jeg kom hjem med en haug med halvferdige prosjekter.

Nå har jeg kjøpt mer garn og er klar for ferdigstillelse.. 'Problemet' er bare at da jeg var innom garnbutikken for å kjøpe det jeg manglet, kom jeg ut igjen med masse nytt garn som jeg egentlig ikke skulle ha.. Så nå har jeg begynt på enda et par nye prosjekter. Men det er så gøy! Greit å ha litt å variere med så jeg ikke går lei. I tillegg er det så uendelig mye jeg har lyst til å lage at jeg kan ikke vente med neste prosjekt!

Så deilig å ha hobbyer!! :)

 
Dette er to baggy luer som jeg har begynt på. Jeg hadde ikke klart å få med meg noe mønster, så jeg måtte kikke litt innom nettet og så måtte jeg improvisere litt. Håper de passer til slutt. De er forresten strikket i Drops Alpaca, som er fantastisk mykt og deilig (har strikket med dobbel tråd).

Ellers er det sitteunderlag, dukkegenser og pulsvarmere på gang. I tillegg fikk jeg ferdigstilt et tubeskjerf og et par baby-sokker. Bilder av dette kommer etterhvert! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar