torsdag 16. august 2012

Dorthe Skappels genser


 
Måtte hive meg på og strikke 'Skappel-genseren' jeg også. Begynte før helgen og koser meg med prosjektet (selvfølgelig enda et nytt prosjekt...). Oppskrift ligger på Maria Skappels blogg. Jeg har brukt Tynn Alpakka og Faerytale - begge fra Du Store Alpakka.
 
Det er visst umulig å ikke begynne på noe nytt!
Men da må jeg også benytte sjansen og vise noe som er ferdig da, så går det litt opp i opp.. ;) Babydressen er endelig ferdig strikket!

 
Nesten ferdig i hvert fall - mangler bare knappene!
Og siden de som skulle ha den like gjerne kunne arve den forrige jeg strikket, er denne nå til salgs.
Str 6-9 mnd (60 cm lang) - kr 450,-. Send meg en mail hvis du er interessert.

2 kommentarer:

  1. Den blir nok kjempefin! Fine fargetoner :)er det grått og beige?

    SvarSlett
  2. Ja, det er lys grå Faerytale og beige Tynn Alpakka.

    :)Magni

    SvarSlett