tirsdag 21. august 2012

Skappels barnegenser


Jeg må innrømme at jeg nesten blir litt hekta på denne Skappel-genseren. Malin likte den også veldig godt, så jeg tok henne med til Husfliden og hun fikk selv velge farger.
 

Og jeg må bare akseptere det; jeg vil alltid ha mange påbegynte prosjekter pågang samtidig. Det er unødvendig å kjempe imot lenger. Ahhhh.. for en god følelse å bare godta at sånn er det! :)
For jeg er jo ikke ferdig med min egen Skappel-genser, jeg måtte begynne på Malins så snart bakstykket på min var ferdig.


Og stor var lykken da jeg fikk Bolig Pluss i posten i dag, og til og med hadde tid til å både lese blad og strikke ute i sola etter jobb! Kan det bli bedre?


Nydelig avslapning!

1 kommentar:

  1. Nydelige farger hun valgte ut, blir sikkert en deilig genser!
    Fristende å prøve seg på denne.... ;o)

    SvarSlett