mandag 28. mars 2011

Puhhhh.... bursdagsfeiring vel overstått :)



En feiring som hovedpersonen har gått og gledet seg til i ukesvis er over, og jeg kan puste lettet ut. Det gikk strålende og Malin var superfornøyd!


Litt flere muffins-bilder må jo vises fram. Eller cupcakes som høres så mye bedre ut! :)


Dette er deilige gulrotmuffins med topping som jeg pleier å ha på gulrotkake (philadelfiaost, sitron, melis, meierismør, vaniljesukker). Denne kremen er så god at det gjør ikke noe at det er mye på hver muffins. Ellers synes jeg det kan bli veldig søtt med masse krem på toppen - men ikke med denne varianten!


Jeg har fått oppskriften av en kollega og har brukt den mange ganger! Den er supergod!


Vanligvis har jeg hasselnøtter i kaken og valnøtter til pynt - det blir veldig godt - men siden dette var en barnebursdag ville jeg ikke ta noen sjanser ifht allergier.


Jeg er så fornøyd med 1M-tippen som ble kjøpt inn før helgen. Det er så mye morsommere å pynte muffins nå når jeg har den.



Hipp hurra for bursdagsbarnet - et år til neste gang! ;)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar