lørdag 28. april 2012

Halvferdige prosjekter......


Jeg har en kurv med påbegynte strikkearbeider. For tiden er den veldig full, og nå tenkte jeg å vise alle prosjektene her for å legge litt mer press på meg selv til å ferdigstille! Det er så mange at jeg må dele det opp i to innlegg.
 


Det første er en dukkegenser i grått og hvitt.


Her har jeg faktisk strikket ferdig flere av Arne & Carlos julekuler, men har ikke kommet så langt som til å fylle dem, sy dem igjen og lage hempe. Små ting som ikke tar lang tid, så dette BØR jeg klare å få gjort ferdig ganske kjapt....


Julekuler her også, men i farger som egentlig passer bedre på denne tiden av året. Kanskje jeg skulle ta disse først?


Pulsvarmere i deilig, tynn ull og et nydelig mønster. Ble lagt til side fordi at jeg må følge med på mønsteret hele tiden, men de blir veldig fine, så jeg må prøve å få de ferdige før neste høst/vinter!


Søte, små baby-sokker i en sart lilla-farge. Også deilig, mykt ullgarn. Bare tull å ikke ferdigstille etterhvert..... Kjenner jeg blir litt oppgitt over meg selv!



Dette er i hvert fall helt utrolig at jeg ikke har ferdigstilt! Det er et sjal som er ferdig, jeg må bare feste TO tråder......


Og dagens siste: pute i heklede mormor-ruter. Det som gjenstår her er festing av noen tråder (ikke mange igjen) og å sy selve puten.


Flere halvferdige prosjekter kommer (kanskje i morgen), og så er det bare å sette igang og ferdigstille systematisk - og ikke minst PRØVE å ikke begynne på noe nytt... ;)


Ha en fin lørdagskveld!
Jeg skal i hvert fall strikke! Jobber på spreng med en babydress til Wenche (bilde kommer i neste innlegg) som er 1.pri nå!
  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar