mandag 30. april 2012

Halvferdige prosjekter - del 2


Her kommer del 2 av mitt forsøk på å pushe meg selv til å ferdigstille..


En liten vest til en nydelig liten jente :) Ikke mye som gjenstår her, og nå er lille nurket født så nå må denne ferdigstilles i en fei!


Lappeteppe med mormor-ruter. Påbegynt for leeenge siden. Dette blir nok liggende litt til.
Har heklet 32 lapper og strikket 12. Trodde faktisk jeg hadde flere, så jeg mistet litt motet da jeg telte de.



Blå og grønne votter til Markus. Etter å ha strikket et par til Malin og en vott til Markus, ble jeg plutselig veldig lei av vottestrikking... Begynte på noen rosa samtidig, men de var litt vel knæsje farger, så det er mulig jeg bare rekker de opp igjen. Markus sine skal bli ferdige til høsten igjen!


Sommerlig bomullskjole strikket for flere år siden. Den er dessverre for liten til Malin nå, men kanskje en annen liten jente kan få den når den blir ferdig :) Mangler heklet bærestykke.  


Og til slutt; sparkebuksen som jeg jobber på spreng med. Har kommet noen cm lengre siden dette bildet ble tatt, så det går fremover :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar