tirsdag 9. august 2011

Testing testing - flere cupcakes

 

De som kjenner meg, vet at når jeg skal lage noe så skal det helst være så nær perfekt som mulig. Derfor - når jeg skal lage f.eks bordkort, så må det prøves og testes og i dette tilfellet smakes - og ting tar tid. Selv om jeg har bestemt meg for å gjøre det enkelt! :) Sånn er det bare!


Her er bordkortene/cupcakesene med hvite former, og noen foreløpige bilder med grønne ark. Skal ha grønne 'navneskilt' på - har begynt å lage dem, men bilde kommer ikke før de er godkjent for fremvisning (av meg).


Skal ha perlebånd rundt formen. Tror det kommer til å bli bra. Gleder meg til å vise endelig resultat (hvis jeg blir fornøyd).


I morgen blir det baking av cupcakesene som skal brukes i bryllupet (har testet frysing, og det går helt fint -  uten fyll selvfølgelig - de smaker like godt etter de har vært frosne).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar